fredag, april 30, 2010

Hej.
Jag har fått MASSA skit för det förra inlägget och det är inte kul, men jag kommer inte bry mig.

I alla fall, Idag börjde vi med idrott och jag och Asra var sena som alltid -.- hehe
Och då hade vi intervall träning och det var jätte jobbigt :/ sen fanns det inget vatten i hela huset så vi kunde inte dricka heller ..
Efter det så hade vi historia och jag jobbade med min histora essay.
Sen va vi tvugna att gå från skolan för 3orna hade ngt..

Men då gick jag till kajen med ngra tjejor och vi hade jätte mysigt i solen :D
och nu är jag hemma med Martina och Jossi, vi ska hitta på ngt kul ikväll! just nu äter vi pizza och tjokar oss :P

Här är några bilder, kram <3<3<3<3


Söta Michelle på sin födelsedag :D <3


Nattas brillor :P


Jossi och natta <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar