lördag, maj 01, 2010

lördag kväll

Hallo :D

Idag har vi haft loppis med formationen och det gick jätte bra :D vi sålde fett mycket grejor. Ibland undrar man verkligen vad folk kan köpa för udda saker på en loppis, haha. men jag köpte några saker också.T.ex. en Grislampa haha xD den är skit sööt !! köpte den av Lisa. Och en kladd kaka som jag, Jossi och Martina hade till frukost :P och så köpte jag 2 böcker till mamma,den vita massajen och ökenblomman återvänder,och en bok till mig, Dömd att stenas. Jag har redan läst den men den var så himla bra så jag köpte den ändå.

Efter det så åkte jossi och Martina hem och jag blev ensam :/ .. men då pluggade jag lite på min historia men det gick inte så bra, och sen så bakade jag 3 sockerkakor till loppisen imorgon. dom blev jätte fina, fast på ena så råkade jag ta socker istället för ströbröd. så klantig som jag är haha xD men jag tror den blev bra ändå, lite kladdig bara.

Just nu sitter jag med Natta och hon hjälper mig fixa min blogg, det är sjukt krångligt men hon är jätte duktig!! Det är hon som gjorde min första sida! Hon är SJUKT duktig :D !! tack gumman <3


Fin va?


Den här gjorde natta!! skit fin :D

3 kommentarer: