måndag, maj 03, 2010

börjar bli sjuk..

Hej, just nu sitter jag i mitt rum och kollar på ”My name is earl”. Har ganska tråkigt faktiskt och har inte kunnat plugga på hela dagen :/ känner att jag börjar bli sjuk.. förkyld, jag hoppas verkligen jag blir frisk innan helgen! Har min uppvisning då och det är min sista uppvisning innan Usa.. lite sorgligt faktiskt men Jossi och Emilie kommer komma och kolla i alla fall.
Idag har det varit en vanlig måndag, lite lång tråkig, men ändå rolig! Hade VÄLDENS roligaste biologi lektion, vi satt och snacka hela lektionen medan andra fick reda på sina betyg i naturkunskap och biologi, och jag kunde aldrig sluta garva xD men jag fick Mvg i naturkunskap och så ligger jag på Vg+ i biologi fast det kommer jag kunna få upp innan sommarlovet :D

Idag kom vi på att det bara är 6 veckor kvar innan sommarlovet!! Det är jätte lite.
Och så är det bara snart 3 månader kvar tills jag och Jossi åker :) det är också JÄTTE lite .. helt sjukt!

Men nu ska jag sova för imorgon har jag engelska nationella, fast är inte så nervös för det. Men jag har också kanske franska nationella :( det kommer VERKLIGEN inte gå bra!
Kram Kram


Jag om ngra dar :/ ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar