torsdag, maj 06, 2010

Sy sy sy!!!!

Heej.
Idag så hade vi halvdag och vi slutade efter lunch, Skönt! Då åkte jag till Globen centrum och mötte Jennipher och vi shoppade lite. sen när jag skulle åka hem tog det typ 15 år för tåget att komma och sen ytligare 39 år för den att komma fram, det gick jätte segt..

Men nu är jag hemma och fick jätte lust att sy någonting, men jag vet inte vad.. hmm..

Här är några bilder på saker jag sytt nyligen:


Svart bikini! den blev faktist ganska bra, fast det var inte så svårt!!


Blå bikini! den blev fin men underdelen vart lite konstig..


och en rosa bikini! den blev jätte bra och den är ass snygg på oxå :D fast jag vet inte om man kan bada i den :S ..


Det här är min Disco dräckt, den jag tävlar i singel med. den var inte så jätte svår att göra men det tog sin lilla tid.. (slösade en hel vecka på jullovet till den.. hehe )Man kanske inte riktigt ser men det är byxor, tubtop, armar och pannband!


Här är den på..


När jag kom hem så gick jag ut med mischa och det var som svensk sommar ute!! helt underbart, jag kunde gå i bara linne och inte frysa! det var länge sen!!!!


SOOOOL :D!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar