tisdag, maj 18, 2010

4 timmar!!!

Halloj.

Idag gick jag upp klockan 6.00 för att jag skulle hinna till mitt nationella Matte B prov.. Jag hann och kom i tid för första gången på länge.
Men då skrev vi prov från kl. 8.30- 11.30.Det var jätte jobbigt men jag tror det gick bra, kändes lite väl lätt ibland.

Men i helgen var vi på landet och begravde tommy, det var jätte fint! kan lägga upp bilder sen!

Jag har tagit bort att man ska kunna Kommentera anonymt för att jag vill inte ha massa negativa kommentarer som inte gör mig glad på något sätt! Men jag funderar på att ta tillbaka det så att folk som läser kan kommentera! men det är så himla tråkigt när folk skriver negativt och kommenterar massa elaka saker. Det är personer som inte har något bättre för sig än att vara elak mot mig. Tycker dom borde strunta i vad jag gör och vad jag skriver på min blogg så jag kan ha den för mig själv! Det var faktiskt en av andledningarna jag inte ville skaffa blogg men jag ville ha den nu när jag ska till Usa och då måste jag skriva så folk kan följa.

Aja, Nu sitter och pratar med Martina och hennes kära bror på skype. Dom är jätte roliga.. ibland! Men vi sitter och snackar om Usa och massa grejor för han är där som au-pair (nanny xD ), skulle jag också vilja vara det!

SER NI MIN FRAMSIDA?? Visst är den fin? ska be martina eller natta göra en ordentligt så att den blir lite snyggare, men gjorde 2 olika varianter!
Kolla:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar