måndag, maj 24, 2010

Sm 2010



Halloj,
I helgen var det SM i Disco i västerås och jag var med och tävlade i singel, par och formation(20 st). I singel kom jag delad 21 plats av 42 st så det var helt okej.. sen i par vet jag inte var vi kom men vi kom till semifinal i alla fall.. och sen i formationen kom vi 2a :D vi var jätte glada för vi slog ett team som vi förlora mot förra gången. Det var inte riktigt den bästa tävlingen på länge men jag är helt okej nöjd.
Men när vi dansade formationen så råkade jag snubbla på en tjej och jag fick en chock och ville resa mig upp så foet som möjligt men mitt ben vek sig och jag kom inte upp och jag fick typ panik för jag todde jag skulle dö och tänkte att jag skulle förstöra för formationen, så efter jag försökt resa mig upp ramla jag igen och då fick jag en blackout och kommer typ inte ihåg ngt av det men till slut reste jag mig upp och dansade klart och fortsatte bara att le, men jag var tagen av det som hände så jag andades typ inte och när jag kom av golvet så försökte jag andas men det gick inte så några tjejer drog ut mig och la mig på marken så jag kunde lugna ner mig, jag förstörde inte ngt för formationen men det var läskigt!
MEN VI KOM 2a ÄNDÅ :D!!

Bilder från helgen:


jag i formations kläderna..


Jag och jennipher (min parkompis)


jag och jennipher igen, visst är vi snygga? :D


Spagat :O :P


Vår gamla startpose..


Vår nya startpose :P haha nej,, det skulle varit jobbigt!! en rolig pose vi kom på bara!


Vi är BÄST! Kommer sakna dig så himla mycket jennipher!!




På Sm kunde man trycka kläder och jag gjorde massor .. kolla



Ett linne med SM tryck på framsidan och mitt namn på baksidan!! snyggt va?!













Jag och jennipher tryckte varsitt linne :) mitt är det med förnamnen!

lättare att fatta :P




jag tryckte ett par till shorts..



mamma tryckte en snygg tröja oxå :D haha

Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar