måndag, maj 31, 2010

Vad hände med våren?

HEJ
Jag tänkte på en sak när jag gick hem idag: vad hände egentligen med våren? Just nu är det blå himmel och sol och man kan inte gå i jacka utan att dö av värme.. Men jag ska inte klaga! Det är jätte skönt med värme men jag tycker det är så mysigt på våren när allt doftar blommor och alla blir förskylda för att dom tror att det är sommar och skippar jackan, haha.




I helgen hade mamma och pappa 100 års fest! Det var jätte kul! Jag, mina bröder, Daniella och Martina var servitriser. Det var jätte roligt att prova på, vi fick ta beställningar på drinkar och servera snittar o.s.v.
Jag och martina hade båda vita klänningar och uppklädda. Det kom runt 50 personer plus min brorsas gamla fotbollslag, så det var fullt med folk.


Jag och martina i våra fina vita klänningar!


Snyggingar!


Martina och hennes snygga mamma tillsammans


Mamma och jag, visst är vi lika?


Alla snygga tjejor!


Vår tomt såg ut som bästa festlokalen nånsin!


och den mysiga hörnan med den snuskiga vattenpipan..

Puss och kram

1 kommentar: