onsdag, juni 02, 2010

bara några dagar kvar..

Alla ungdomar som går i skolan längtar nog bara till en sak just nu; SOMMARLOV. Men jag längtar så klart också till det, men jag tycker det är lite sorgligt för att nu är det dom sista dagarna jag nånsin kommer att ha med dom personerna i min skola, det är bara några dagar kvar. Tack för ett underbart år alla underbara männinskor på IKG.

Jag har fortfarande inte fått reda på vart jag ska i Usa, men jag är så nyfiken. Min kompis jossi, som också ska åka, har redan fått hennes familj godkänd, men hon hittade sin familj själv så det går mycket fortare. Dom bor i Connecticut, och dom verkar jätte snälla. Men jag tror hon är lika nyfiken som jag är på vart jag ska bo, för vi vill ju bo nära varandra.


Jossi!

Igår va jag och mamma i Kista och jag köpte 2 linnen, behövde panik något sommar linne! så jag köpte ett vitt linne med svarta hjärtan och ett med blommor. Och sen köpte jag ett par ROSA hörlurar!! Dom är jätte fina. Jag hade dom idag och jag fick massa söta komentarer, kan visa bild senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar