onsdag, juni 30, 2010

Placering

Hejsan

Gissa vad jag har fått veta? Jo.. Min placering i Usa!! Förlåt att inte skrivit men det har varit så himla mycket nu sista tiden, jag har varit på dansläger, midsommar och nu jobbar jag, men ska berätta om det senare. Nu ska jag berätta lite snabbt om alla så kan jag senare berätta mer för jag har chattat mycket med dom så jag vet massor :)

Okej, jag ska börja från början och det var på kvällen innan jag fick veta så gick Martina och jag och la oss typ vid halv 4a, och vi vaknade av att mobilen ringde vid 10.30 och jag trodde det var mamma som ville väcka oss men martina räkte mig mobilen och jag såg att det stod Explorius och jag blev jätteförvånad. Men när jag svara så var det Pierre som jobbar där och han börja med: -Stör jag? haha jag måste ha låtit väldigt trött när jag svara. Men jag sa såklart nej och försökte lyssna på vad han sa medans jag halv sov. Han sa -Jag har din plasering! Och jag Dog sammtidigt som jag hoppade upp ur sängen och glömde helt att jag var trött. Men han frågade om jag kännde till Idaho och jag sa JA!
Sen berätta Pierre om familjen och sen skicka han ett mail. När jag la på så hoppade jag ner på Martinas madrass jag krama henne! Jag blev så himla glad när jag fick höra så hela jag skakade.

Men min Usa familj består av Randy som är pappa i familjen,och Anna som är mamma.Dom har 2 döttrar,en som är 15 som heter Korrin och Megan som är 9 år så det kommer bli så sjukt roligt. Jag har aldrig haft små syskon eller systrar så jag hoppas att vi kommer överäns, men det tror jag. I huset bor också Annas mamma som heter Kathy.
Dom bor i Idaho i Post Falls och det är ca. 2 km från gränsen till Washington state, Så jag kommer nog vara mycket där också.
Jag kommer gå i Post Falls High School som ligger i Idaho och den har 1550 elever, Det är så sjukt många men det är kul. Jag kommer ha 2 små hundar, Dutch and Drago, och 6 st fåglar som är finkar.

Hit ska jag:



Randy och Anna:



Korrin:



Megan:



Kathy:



Drago and Dutch:



The hole family:



Min skolas logga:



Erik: (en snyyygg kusin till Korrin, jag dööör!!!)



Mitt hus i Idaho:

3 kommentarer:

  1. OMG ERIK ÄR JU SÅÅÅ FIIINNN <3333

    SvaraRadera
  2. haha grattis din gris men din smak på killar kanske inte är den bästa XD

    SvaraRadera
  3. haha joo! Han är fett snygg! :) <3

    SvaraRadera