onsdag, juni 09, 2010

ETT MAIL!!

Hejsan

Idag när jag kom hem så såg jag att jag hade fått ett mail från explorius (oganisationen jag kommer åka med) och jag fick en liten hjärtattack och trodde jag skulle få reda på vilka min Usa familj skulle vara .. Men såklart inte -.- det var bara ett reklam mail som handla om en brochyr.. *suck*!

Idag var jag i alla fall på min kusin Maddes student i Blackebergsgymnasie och kolla på när dom sprang ut! Hon var jätte glad och hon hade fått ALLA MVG :O!! Hon är så grymt duktig det är helt sjuk, och för mig så är det 3 år kvar till studenten fast det kommer gå fort och föresten är jag inte så jätte stressad på att ta studentan och tvingas välja vad jag ska jobba med resten av mitt liv, och det har jag verkligen ingen aning om så ingen båska för mig!


Madde när hon springer ut från skolan.. hon är blond om ni ser henne :D!


Madde och hennes pojkvän felix :D


Hennes skylt


madde och hennes Skylt..

Grattis madde till Studenten 2010 :D!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar