lördag, juni 05, 2010

Grattis Martina!



Den 5 juni 2010 (igår) fyllde min älskning Martina 17år, Grattis gumman! och jag vet att när hon fyller år så är det bara 5 månader tills jag fyller år.


I fredags hade vi sista Idrotts lektionen som var min sista riktiga lektion också, det var lite sorgligt för det var sista lektionen nånsin med dom personerna.. Jag kommer sakna att ha dom som mina söta klasskamrater. Fast när jag kommer tillbaka så kommer jag få nya underbara klasskamrater hoppas jag.
Jag har tänk att om jag åker till Usa efter den 19e augusti så kommer jag gå till skolan och säga hej då än en gång och hälsa på dom nya ettorna som kommer vara mina i 2an. Det skulle vara jätte kul.

I lördags så var det Parkfest i mitt område och jag och jennipher visade upp vår dans och var som ett nummer som dom hade hyrt in. Det var jätte kul, fast jag var väldigt nervös för vi hade gjort själva nummet precis innan, så jag var inte 100% säker på dansen! men det gick jätte bra och alla var förvånade hur bra vi var. Det känndes bra oxå. Ska försöka få filmen på bloggen måste bara lista ut hur man ska göra först. Annars ska den finnas på Facebook.
Några från skolan var där och kollade óch senare sov några av dom hos mig hade en jätte rolig kväll och natt och morgon! gick och la mig idag kl 7 pga martina, engla och jonte -.-

Bild Bomb

Söta anna!


vi hade väldigt roligt när vi spela fotboll och det bästa är när man tacklar folk som inte äns är nära bollen!


Söta Emilie!


Jag och Engla hade lite roligt ute på tomten!







Engla va bäst att stå på händer!


Jag försökte stå på huvudet


Men lyckades inte!


Men med martinas hjälp så..


Martina klara på första försöket!


Efter många fler försök så klarade jag mig all by my self!


Jag och Jonte hade spagat tävling...


.. Och såklart vann jag!


Sen tog vi grupp bild!


Jag skulle visa upp mina cheerleading skills men jag hade 2 dåliga baser :P


och engla skrämde mig genom att ta mig på sina axlar!! sjukt läskigt!


Senare lyckade vi göra en riktigt cool pose ;)


Aaron!


Engla fast med mina händer xD

Så nu är det slut på bilder och jag ska gå och lägga mig.. Puss och Godnatt :)

1 kommentar:

  1. haha underbart inlägg men vadå Martina Jonte och Englas fel -.- !!! det var ju jätte mysigt men så sjukt trött jag var!!!!!!!!! älskar bilden när jag står på huvudet helt rak i ryggen men benen är som en hopfälld tumstock hahah.

    SvaraRadera