tisdag, juni 08, 2010

Min kusin är BÄST!

Hejsan!

Idag mötte jag min kusin Clara inne i stan vid kl halv 6 och som vanligt så var jag sen, Jag är verkligen alltid sen. Det är helt sjukt, Vad jag än gör så är jag alltid sen, det är något fel på mig på grund av det. Men idag var det faktist inte bara mitt fel, Bussen som jag skulle ta tog 20 min för att komma -.- det är inte kul att åka SL under rusningstrafik!
Men när jag väl kom in till stan så gick vi till skopunken och vi letade efter ett par avslutnings skor till mig och jag hittade dom bästa EVER!! Dom är sjukt höga och skit snygga och dom kostar 399 svenska rikstaler!

Clara fyller år på fredag den 11 juni så vi firade henne idag och det var därför jag mötte henne, och senare åkte vi hem till henne och på vägen så fotade vi MASSOR med hennes nya systemkamera och hade jätte roligt. Sen när vi väl va framme vid forum så gick vi och åt på våran favorit "resturang", Taco bar! Men just idag när vi skulle äta så var det slut på köttfärs så vi fick kyckling istället och det var inte alls lika gått :/. Men sen gick vi hem till Claris och fika och umgicks med släkten lite.
Sen åkte jag typ hem.

Jag har köpt massa nytt nyligen men har inte lagt upp några bilder som jag tänkte göra nu.


Ett sött linne jag köpte på NewYorker i forum nacka.


Ett par shorts jag köpte samma dag på NewYorker.


Ett linne jag oxå köpte på NewYorker!


Ett linne jag köpte med mamma när vi va i kista för ett tag sen, från gina.


Ett par sjukt snygga legings som jag köpt på NewYorker för ett tag sen.


Min skolavslutningsklänning!


Skorna jag köpte idag!


Så himla snygga dom är :D

Från idag:

Jag och Claris på Skopunkter lost bland alla skor!


Hittade dom här och det var love at first sight!! Fast det var det för många andra med stolek 37 som oxå hade hittat dom, så fanns bara i 38 :(..


En fin bild på mig när vi skulle på bussen på väg mot nacka :)


och en fin på bussen till nacka (eller inte :S) :)


En söt bild på Clara på bussen :)


Här är när Clara serverar mig på Taco bar, även fast det inte var lika gått så vara det lika mysigt som vanligt!

Puss och kram på er!

1 kommentar: