tisdag, juli 06, 2010

Sommartider + Jobb

Hej.
Jag har jobbat nu i 1 vecka och 2 dagar på måleributiken. Det har varit jobbigt men jättekul. Jag har plockat upp grejor i butiken och blandat färg, förra veckan jobbade jag med en kille som hette Calle, och den här veckan har jag jobbat med en tjej som heter Petra. Båda är jätte snälla och idag visade Petra hur man bryter färg och jag tycker det var jätte kul.

För ett tag sedan var jag på dansläger tillsammans med mina systarar Edling, Amanda och Nea, och så va Laura med och Bea, Tona och sofia och massa andra tjejor. Det var verkligen jätte mysigt och kul med massa nya danser. Vi gjorde en dans till låten In my head och den var jättekul att dansa.


En fin bild!!


Älskar denna bild på mig och Laura. Love U Laura!


Jag lärde mig göra hadvolt och landa i brygga av 2 gymnaster på lägret. Ser bättre ut än vad det är!


Fin bild :)

Direkt efter danslägret åkte jag till landet för att fira midsommar. Då kom kusinerna och familjen Himmerstål. Det var kul även fast vi inte hade någon 5kamp. Jag badade i alla fall och det var runt 15-16 grader i vattnet, Uppfriskande!
Och en dag när jag jobbade så kom Jossi och hälsa på mig och vi sola och bada tillsammans med Mischa. Det var jätte mysigt och jag tror att jag blev brun -.-
Jag blir aldrig brun och när jag väl känner att jag blivit lite brun så behöver jag bara jämnföra mig med någon och mina tankar krossas.


Har börjat gilla den svenskaflaggan.


Jag och mina bröder på midsommarägnen.


Jag, mina bröder och mamma :)


MISCHA MIN ÄLSKLING! kommer sakna henne så sjukt mycket när jag är borta!


Mischa och Delli


Fin bild på mig och Mischa.


Jag och Mischa när vi sola.


Söta Jossi efter vi badat!

Ska skriva mer om familjen senare, Hej så länge! Ps. 51 dagar kvar!

1 kommentar:

  1. Tänk att det bara är 51 dagar kvar...vi måste verkligen ses och säga hej då. Fina bilder från lägret. I dag åker Amanda till Oxford på 3 veckor. Nean är bara hemma och softar. Vi hörs ! Kram från mamma Anna

    SvaraRadera