lördag, juli 31, 2010

Godmorgon sverige.

Klockan är 11.oo och jag är vaken :O Jag somnade vid 4a igår för jag höll på med massa saker + att jag skulle kolla på The last songLetmewatchthis.com men det funka inte. Så jag fick se Blades of glory istället och jag trodde det skulle vara en action film men det var en rolig komedi som handla om skriskor, men den va bra.

Jag gjorde ett gäst inlägg på Martinas blogg! kolla in det HÄR :D

Jag tänkte att jag skulle skriva om lite låtar, Jag lyssnar på all sårts musik men mäst kanske top hitsen. Men en låt som är "min och Jossis låt" är Waka Waka. Den låten är så sjukt bra och jag och jossi kan hela dansen till den och jag har bestämt att vi ska göra en video och lägga upp på bloggen :) Och sen när jag var på dansläger så lärde jag mig en dans till In my head och den kan jossi nu oxå och den SKA vi spela in och lägga i alla fall på facebook.
Men just nu: Comander fast musikvideon suger men låten är så sjuuuukt bra, och Beautiful Monster som är den bästa låten :D Lyssna på dom!

Men nu är jag hungrig och ska gå och äta frukost :D fast måste hitta en blid först!


Blev den här från landet när vi vänta på båten, Jag täcker natta :/.

3 kommentarer:

  1. Härligt att du tog snyggaste bilden på mig bajskorv! <3

    SvaraRadera
  2. Haha jag gilla den på mig :D och jag gilla din pose faktiskt :P <3

    SvaraRadera
  3. hej! har totalt glömt bort att svara på din kommentar, men ja absolut! länkar till dig på en gång:)

    SvaraRadera