onsdag, juli 21, 2010

5 veckor och 2 dar..

..Kvar tills jag sätter mig på planet med alla mina saker och flyger över till New York. Jag kan knappt fatta det, vad har jag gett mig in på egentligen? Lämmna familj och vänner i ett år och bo med en främmande familj. Jag har faktiskt inte tänkt på det sättet alls förs nu, Haha. Men jag tänker ändå inte så, jag tänker att jag kommer ha en underbar upplevelse och klart att jag kommer sakna min familj men jag hoppas på att jag kommer ha så himla mycket nytt och kul på gång att tiden kommer flyga iväg, fast ändå vill jag att det går långsamt.. Svår förklarat.
Just nu håller jag på att städa i min garderob och jag vill bara börja packa! Det är nog lite tidigt med 5 veckor innan men det skulle vara kul att börja gå igenom allt och välja ut det jag ska ha med mig.

Men idag så gjorde jag min mobil fin, även fast den är sönder så ville jag göra den fin. Jag började bara med lite pälor men sen blev den väldigt bra så då fortsatte jag och sen höll dom rosa pärlorna på att ta slut men det räckte precis.Kolla va fin den blev :)

2 kommentarer: