onsdag, juli 14, 2010

OMG Jag prata med dom!

Hejsan, tredje inlägget idag. Lovar att det är sista, haha. Jag som brukar vara så dålig på att uppdatera och nu är det typ 100 miljoner på bara några dar.

Idag var jag hos mormor och hon mådde sådär, bra för att vara i hennes situation men dåligt för att vara henne som normal. Hon hade jätte ont i armen och lite i ryggen för hon hade legad väldigt snett. Men jag hjälpte henne upp och så fick hon mina blommor och så hade jag med mig en tidning och 2 drickor. Hon blev glad när vi kom (mamma var med) och hon blev jätteglad när jag berättade att Usa familjen hälsade till henne, Jag tror att hon kände sig speciell och då visste hon att jag hade pratat om henne.

Idag var jag och mamma på Rusta och köpte resväska, Det var kul men det tog ett tag att välja för det fanns en som var lila och lite sämre och en som var röd och mycket bättre. Då vart det bara att välja mellan utseende och kvalite, och då vart det den röda som var lite bättre, Vi kom fram till att det inte spelar så stor roll hur den ser ut. Men det har blivit lite mer verkligt eftersom jag har väska nu.

Men idag så PRATADE JAG MED DOM!!!! Det var så himla kul, att få höra deras röster och jag tror vi pratade i 1 h och 40 minuter, det var så kul :). Först prata jag med Anna och sen kom mamma och prata med henne oxå, vi pratade lite almänt om små grejor men sen när mamma gick så ville Megan säga hej och hon sa att hon skulle måla en blid till mig och hon var så söt. Sen pratade jag med Korrin och vi snacka bara om lite allt möjligt och om lita alla möjliga. Sen skulle hon iväg så jag fick prata med Anna igen men hon skulle göra lite grejor senare så hon var tvungen att gå men då kom Randy precis hem och han ville oxå säga hej. Det var kul att snacka med alla och nu känns det som jag känner dom på något sätt. IM SOOOOO EXCITED!!!!

När vi va på rusta tänkte jag köpa en mellanstor flagga som jag kunde ha på väggen men då hitta jag en flagga som var 2,5 meter lång. Den var så sjukt cool och jag kom på den bästa ideen att ha den som överkast på sängen. jag har lagt den på sängen nu och det är sjukt coolt! Sen köpte jag också en liten som jag kan sätta på väggen


Så här blev sängen med det sjukt coola överkastet. Awesome!!


Det här är väskan som ska flyga med mig över Atlanten.

Peace out.

2 kommentarer: