fredag, juli 30, 2010

Gästinlägg av moi

Hej allihopa!

Jossi här, Charlottas bästa supervän. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, men idag är det fredag, vilket betyder att jag åker till USA om 2 veckor och Charlotta åker om 4 veckor. AAAAAAHH!!!!!! Typ så känner jag, och jag är ganska säker på att Charlotta gör det också. Vi kan inte prata om något annat när vi är tillsammans.

Idag ska ska Lotta i alla fall till stan med sin gulliga mamma och shoppa. Hon ska köpa presenter till sin värdfamilj och lite annat. Själv ska jag hem. Jag tror att jag har fått mitt visum. Yaay!

Okej, till slut vill jag säga att jag kommer sakna Charlotta så SJUKT mycket! Men som vi sa igår, vi kommer i alla fall vara på samma kontinent.

This is Jossi signing off...

PS. Checka min blogg i fältet till höger :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar