måndag, juli 26, 2010

The next 35 days will go by really fast.

Hallo.

Jag chattade med Anna (min värdmamma) igår och jag sa att det var lång tid tills jag kommer till dom, men hon försökte uppmuntra mig och sa att det skulle gå fort. Jag måste tro henne för annars kommer jag dö medans jag väntar, och det vill jag ju inte :P.

Jossi min kompis ska oxå åka till usa och det var hon som fick mig att anmäla mig till Explorius och det var långt innan julen. Jag kommer ihåg när hon sa:
- Nu är det bara vårterminen kvar sen åker vi!
Jag kommer ihåg att jag tyckte det var jätte länge men nu är vi här, det är helt sjukt. Hon åker om lite mindre än 3 veckor, den 13e augusti, och då åker hon till New Canaan, Connecticut. Hon kommer bo med en familj som har 3 barn och 1 av dom bor hemma. Hon kommer ha det jättebra men det som jag är lite ledsen över är att vi inte kommer kunna träffas under året. Vi vill båda försöka göra det men då kommer vi få flyga över hela USA för att mötas. Men det ska vi lösa och vi båda kommer ha ett underbart år :D. Älskar dig gumman!

Men nu ska jag packa för ett par dagar med några tjejer på landet och vi ska verkligen ha jättemysigt. Men först måste jag beställa en tid på ammbasaden för jag ska på intervju, ska bara hitta nummret så ska ag ringa. Men jag vill lägga in mer bilder på familjen så ska leta fram några så får ni se :).


Det här är Anna och Megan!


Randy och Annas bror, FATTA HUR LÅNG HAN ÄR :O!!!


Det här är Anna och Korrin! Söt bild :)


Den här har Anna ritat! Hon är sjukt grym!


Den här har hon oxå ritat :O!!

Puss och kram.