onsdag, juli 14, 2010

43 dagar tills jag åker!

Tiden går för fort!
Igår åkte Tobbe till Australien och han hade väldigt mycket resfeber och jag trodde aldrig att jag skulle ha det men när jag såg honom började det slå mig. Allt han hade packat och alla papper man ska ha med, allt blir så himla mycket mer värkligt.
Tobbes familj (asså han riktiga) ska få 2 utbytesstudenter under året och jag tycker det är jätte synd att jag ska åka iväg, för jag vill träffa dom.
Jag tyckte att 47 dagar är lite men sen när jag kollade på andra utbytesstudenters bloggar så har dom inte alls mycket kvar.
Min älskling Jossi åker om 30 dagar, Det är ingenting. Men det kommer bli så roligt men det som är synd är att vi bor så långt ifrån varandra och det kommer vara svårt att träffas så det kommer vara jättejobbigt att säga hejdå till henne. Men jag hoppas på att hon kan komma till New york när jag är där, Det skulle vara jättemysigt.

Jag har chattat mycket med familjen, men mäst med mamman, Anna. Hon är jätte trevlig och hon har berättat massor om familjen och om allt som vi ska göra. Tror jag ska gå på gym varje vecka med henne, då kan jag få lite muskler :P . Lite kortfattat om dom till er som inte vet; Dom är 5 st i familjen Anna, Randy, Korrin, Megan och Kathy (som är mormor). Dom bor i en villa i Post Falls, runt området dom bor i är det staket runt hela, Jag vet inte om det är för att vilda djur inte ska komma in eller om det är ett rikt område bara, Vet ej. Sen ska jag gå på Post falls high school (PFHS), som är en Public school. Skolan ligger 6.5 miles från huset och det är ca 1 mil. Det tar 13 minuter med bil, och min syster Korrin kommer köra mig till skolan :O, hon är 15 och då får man köra där, vill oxå!
Ikväll ska jag och mamma prata med Anna (mamman) och jag är jätte excited, för jag har bara chattat med dom men inte pratat så vi får se om dom har någon dialekt som Anna sa att dom inte hade. Mamma och jag ska prata med henne klockan 8 ikväll men för henne så blir det 11 på morgonen, Det är 9 timmars skillnad och det betyder att jag kommer sova eller vara i skolan när alla är inne som mäst i sverige. Men det är väl bra så jag inte chattar för mycket med svenskar så jag får hemlängtan, men det tror jag inte.

Jag kommer berätta mer sen, För nu ska jag åka iväg till mormor och hälsa på och lämmna lite blommor jag plocka av dom blommorna som finns kvar i den här torkan. Men lite bilder först :). '


Korrin när hon är cheerleader, Hoppas att dom tar in utbytesstudenter i laget oxå.


En jätte söt bild Megan, vet inte hur gamal hon är dock.


En logga för skolan.


En söt bild på Dutch.


Blommorna mormor ska få :).

Puss och kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar