söndag, juli 25, 2010

Äntligen klar!!

Hejsan!
Är helt slut nu! Har suttit i minst 3 timmar och fyllt i DS160, Det var så himla mycket att fylla i och när jag skulle lägga till en bild som jag tagigt så funkade det aldrig, så vi fick ta en ny bild och jag blev så himla ful. Men tillslut funkade det och sen var inte gud på min sida igen så det krånglade tusen gånger om igen. Men till slut fixades allt och jag lyckades skriva ut och skicka iväg den och nu har jag inte lika mycket panik. Men det jag lärt mig är att man ska ta tid på sig att fylla i en sådan grej för det tar lång tid!


En kopia jag ska ha med, glad att det är över :D

Men i fredags åkte jag ut till landet och senare till familjen Rudbo på middag. Det var jätte trevilgt, Vi åt god mat och Sara hade 3 kompisar där, Clara, Simona och Nike, och vi satt och snackade om allt möjligt i flera timmar, Dom var jättegulliga :).
Sen skulle vi hem (till landet) och mamma och pappa var inte 100% nyktra så jag fick köra båten för första gången och det gick faktiskt bra bara att köra men det var ganska läskigt för det var kolsvart och gps:en slutade funka efter halva vägen -.- Men vi överlevde och vi alla tre köm hem. Sen när vi kom upp till huset vart jag så rädd för det var mörk och jag ville inte sova själv, så pappa la sig i min säng där uppe och jag la mig i hans säng brevid mamma där nere :).
Sen på lördagen regnade det hela dan så jag fick chans att använda mina nya stövlar, dom är så sjukt söta (kan lägga in bild sen)!

Men nu sitter jag hemma och håller på att planerna ett par häliga dagar på landet med Jossi, Martina och Natta. Ville bjuda med flera men det är inte så jätte mycket plats på landet och det blir väldigt mycket mat att släpa.. Men vi har nu bestämmt mat lista och vi ska åka imorgon och det kommer bli super mysigt.

Men nu ska jag faktiskt försöka sova för till och med min värdmamma i usa, Anna, klagade på att jag var uppe sent.. Haha, höll på att chatta med henne sen kom hon på att det var sent.

Aja God natt alla underbara människor :D men ska hitta en bild att lägga in först for annars blir det här inlägget väldigt tråååkigt!!


Här är en bild Martina har ritat! Hon är så himla duktig :D

Puss och kram.