onsdag, juli 07, 2010

Saknad

Jag har insett att det inte är långt kvar tills jag åker, men det innebär inte bara gått. Jag kommer behöva börja säga hej då till alla, speciellt mamma och momor som har pratat mäst om hur tomt det kommer bli. Jag har blivit väldigt tajt med mormor bara under det senaste året och jag har varit där och hälsat på nästan varje vecka. Men mormors vänner berättar att hon pratar om mig mycket och dom säger att hon är jätte stolt över mig om att jag ska åka så jag är glad. Men det kommer ändå bli jobbigt att säga hej då.
Jag har alltid tänkt att det är "bara" 10 månader, med det är ganska mycket har jag kommit på nu.
Sen är det mamma som blir ledsen varje gång vi pratar om det, för vi är oxå väldigt tajta och jag vet att hon kommer sakna mig mycket. Jag kommer sakna henne oxå men jag tror att det kommer bli bra och jag tror att vi kommer till och med bli närmare varandra för att jag åker.
Jag kommer såklart sakna min pappa och bror mycket oxå men dom har inte visat det på samma sätt, men det kommer oxå vara jobbigt att säga hej då till dom.

Men det jag tänker på mäst nu är Mischa! Hon kommer jag nog sakna mäst för alla andra kan man prata med och så, men med Mischa så går det inte att få kontakt på det sättet så det känns väldigt jobbigt! Men jag kommer ha 2 hundar där så det kanske kommer vara lite lättare. Men jag fick veta att hundar inte har ngt tidsuppfattning, så hon kanske inte kommer sakna mig lika mycket :) men det är ändå jobbigt.


Mischa


Aaron gjorde mig som blond! kolla skillnaden, Vilket är bäst?


Blond eller brunett?

Peace out!

2 kommentarer:

  1. Vi kommer åxå att sakna dej... lovar att vi ska puffa lite på mamma då och då.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer sakna er oxå, Jättemycket! och tack, Hon kommer behöva det! :) Kram

    SvaraRadera