fredag, juli 30, 2010

SUPRISE!!!

Hej

Jag, Jossi, Martina och Natta har varit på landet i 3 mysiga dar, så kommer jag hem trött, blöt av regnet och släpandes på min packning så kommer jag in i köket och ser Aaron och sen Engla och sen Jennipher vid spisen! Jag blir helt chockad och fattar typ noll. Jag undra vad dom gjorde hemma hos mig men dom sa - Vi Lagar mat! :P
Jag vart så himla överraskad och så himla glad! Ni är så underbara min vänner att ni gör något sådant för mig. Tack och jag Älskar er :)


Jennipher fattade inte hur fläkten funka så det blev mycket rök så bilden blev dålig men det är i alla fall Jag, Engla och Aaron.

På landet så hade vi det så sjukt mysigt! Pappa skjutsade ut oss i måndags kväll och vi hade massa mat och packning med oss. Vi hade det jätte mysig med att laga mat, prata, bada, sola, kolla på regnet och mysa i vardagsrummet. Igårkväll när vi låg och inte sov så började det blixtra och det var så himla coolt. Varje gång det blixtra så lyste hela rummet upp och jag sa - Oho J*vlar till varenda blixt, HAHA. Dom andra börja störa sig på det efter den 100e blixten :P. Men det var jättemysigt men väldigt läskigt på samma gång.


En jättehälig bild på mig och Martina!


ÄLSKAR DENNA BILD! den är så grym :D.


Jag och Jossi är så Himla coola :)


Jossi och jag :D


Sexiga jossi ;)


Vi fyra tjejor ;)


Hälig bild :)


Jag och älsklingen jossi :)

Love you :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar