måndag, juli 26, 2010

16 & 40 går inte ihop!!

Nu gör jag det igen, 3 inlägg på en dag.. Inte bra!

Anyway.. Jag ska snart börja packa ihop för landet men ville skriva och berätta om min läskiga promenad med Mischa. Jag gick ut med mischa och så skulle jag gå till Nockebytorg för att hämta ett paket åt mormor som ligger på sjukhus. Men när jag gick så ringde min kusin Clara (har inget med det att göra men ville berätta det ändå :P). I alla fall så när jag kom till stället där man ska hämta paketet så lämmnar jag fram mormors leg och ett papper och då säger han att jag måste visa mitt lägg oxå :S.. MEn jag hade inte med det och jag blev jätteledsen och sa att jag inte orkar gå tillbaka. Så han bad mig skriva mitt personnummer och jag börja med 93.. Och han ba: -93? jag trodde 90a! ;). Jag ba EHWWWW!! assa han va gammal och det var försig snällt att säga så men att han flörta med mig som är typ 100 år yngre! inte kul asså! Men det var på ett sätt bra för jag fick mitt paket utan leg men jag typ sprang där ifrån senare för jag var så äklad! asså han var typ 40 år och jag är liksom 16!! :O

Aja nu ska jag glömma det kännde att det blev mycket slang när jag skrev :P Men i paketet så var det massa saker till mormor och hon hade beställt en parfym till mig och den lukta jätte gott :). Sen så hitta jag en ring som man fick på köpet och den var jätte fin fast det är mormors ändå.


Här är ringen, Visst är den fin?


Här är parfymen, Den lukta jätte gott! :)


Här är naglarna jag måla: SMILIE :) + :(


Jag ser väl inte ut som en 90a? :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar