fredag, juli 30, 2010

Redo att åka!(fast det är 4 veckor kvar..-.-)

Hejsan.

Jag har fått veta att min värdfamilj läser min blogg, fast dom översätter på google translate. Hej Anna om du läser detta :).

Idag vakna jag och jossi vid 11.00 och jag duscha på rekord 12 min!! :D Men jossi tyckte det va långsamt..
Jossi gjorde ett inlägg på min blogg och det var jätte gullit :) Tack älskling du är min bästa vän!! :D (Men fyyyy på dig som kalla min Lotta!!!) Men jag kommer sakna henne så SJJJJUUKT mycket och vi gjorde en rolig film idag innan vi åkte till stan som jag ska lägga upp på bloggen om typ ett halvår så då får någon påminna mig för jag är väldigt glömsk :P

Men idag shoppade jag och mamma inför Usa och jag var så himla stressad i morse så jag blev sur men efter några vänder i affärer så lungna jag mig och mamma och jag hade roligt sammtidigt. Vi började med lite små grejor som linne, kofta, underkläder och strumpor. Sen köpte jag tyg till min klänning jag ska sy, tänkte börja med den ikväll. Sen hittade jag och mamma till orning&reda med lite hjälp av min farbror. Men när vi kom dit skulle jag köpa ett datafodral och vi visste inte om det största dom hade skulle passa men vi köpte det och det passa perfect :) min data är 15, men den är väldigt lång på bredden så den får typ inte plats men det gjordde den :D.

Men nu till prrecenternna til värddfamiljen. Jag vet att Min usafamilj Lääser min blogg så jag får inte skriva så dom seer vaad det stååår. Meen hoppas ni fatttar!! :)
Meen jagg köppte preceenter tilll dooom iddag ooch jagg var på eeen jäätte bra souviniir affääär nära åhlenscity. Jaag kööpte till minn ynngsta syyster en äällgg soom goosedjjjuur, ooch deen hadde enn trrööja på siig som det sttood SWEDEN :D
Seen kööpte jaag en ttt-skiirt till minn andrra syyyster, ooch jjag kööpte enn lika dan fast guul till miggg, Hennes är blååå.
Tiiill Väärdmamman och paapppan såå köööpte jjaag eenn kookkbook meeed sveensk maat i på enngelska, deen va jääätte bra! Sen till mooormoon sååå kööpte jag een Abba Ccd. Jaag trooor doom kommer gilla sakkerna och hoppppas nii ser vaad deet ståår! OOch så till doom sååå hitta jaag eenn jäätte söööt brosch soom mann vaar en sveens flagga pååå occh en usaaa flagga pååå :)

Jag köpte ett tyg till min klänning jag ska sy, Det är jätte fint, vitt med gula blommor och jag tänkte börja precis när jag är klar med det här inlägget som tar 100 år..

Men Idag innan vi åkte så fick jag mina inrikes billjetter och jag fick veta hur jag skulle flyga: Stockholm - New York | New york - Denver - Spokane.


Så här ska jag flyga!! AAHHHHHH :O

Nu är det ett jobbigt och låååång inlägg som ingen kommer ha läst :P men ska lägga in lite bilder oxå :D


Det var många påsar att bära på och mina armar dog typ :/ och så inskaffade jag en sverige tjocktröja (älskar den btw!!) och ett nya solbrillor.


Pååsar!!


Sakerna :)


Datafodralet jag köpte! LOVE IT!! och den passar på min cpdata! :)


Tyget jag ska sy med :D


Jag och min bästa vänn jossi innan vi åkte till stan i morse :) Visst är vi snygga? :D.


Jossi: - Vi är det snyggaste kompisparet ever!! Såå sant!! :D love you!

Good bye :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar