måndag, juli 19, 2010

YES, Inga hål.

Hello :)

Jag var hos tandläkaren idag och som tur hade jag inga hål, Trodde faktist inte det. Jag har förut haft 3 hål för att jag var slarvig med tandborstning förut men jag har blivit mycket bättre och jag hade nu INGA hål :).

I torsdags åkte jag och mamma ner till gotland med Martina och hennes mamma och bodde där tills söndag. Vi hade jättemysigt och badade, shoppade i Visby och på massa andra loppisar. Jag hitta inte jättemycket grejor men många fina och speciella saker. Jag köpte en väska, stövlar, linne och en jätte fin klänning. Och i helgen såg jag Avatar för första gången och den var riktigt bra, men jag sommnade i slutet så martina fick berätta det, men den var bra ändå.


Martina och jag innan en dag med shopping i Visby.


Martina och jag i visby.


Vi hittade fina hattar. ;)


En bild som vi tog när vi fika.


Här är klänningen jag köpte, Love it!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar