söndag, augusti 01, 2010

Grönan är nice!

Hellu :)

Nu är jag hemma från grönan och jag är grymt trött i huvudet. Jag har bara drukigt en dricka idag och så har jag åkt alla grejor på Grönan (förutom fritt fall) flera gånger om och om igen och om jag blundar känner jag förtfarande mitt huvud snurra i Insane, pop-expressen och exteame och min kropp blir tyngdlös när man faller. Det är inte kul, Jag hade en power nap när jag kom hem och då vakna jag upp och sa något och jag hade drömt att jag satt i uppskutet och den typ skakade :S Mitt huvud är sönder! (Bilder´kommer när jag får dom av Jossi :D )

Just nu sitter jag och skriver det här medans martina lagar middag som jag egentligen borde hjälpa till med men jag känner att jag bara skulle vara ivägen för martina är VÄLDIGT bra på att laga mat. Men maten smakar jätte gott och nu ska vi äta.

Jag chattar just nu med en kille som heter Ricky som bor i Post falls och han är svensk, Han har bott där i 5 år. Han kommer vara junior och han har lovat att jag ska få vara med honom första dan i skolan eftersom jag inte känner någon..
Sen chattar jag oxå med en tjej som heter Larissa som kommer från Bracilien och hon ska åka om 8 dar :O AHHH. Men det som är synd är att hon ska bara stanna till februari så det är syyynd :(. Men det ska bli så himla kul att träffas och lära känna dom.

Men jag har rensat min garderob och jag fick en HEL svart sopsäck med bara kläder! :O och nu är det typ 3x så mycket kvar.. Jag har FÖR mycket kläder för jag har hela tiden ärft kläder av olika personer så det har bara sammlats på hög, nu blev jag av med massor :) Men jag har oxå försökt packa och reansa till vad jag ska ha med mig till usa, och det blir väldigt mycket kläder men jag vill ha med mig grejor ju.. det kommer bli svårt! -.-


Sopsäcken med kläder!


Väskan jag typ har packat :P


Här är när jag och martina rensar.. Haha hon har en mössa på sig som jag har sytt när jag var typ 7 :D

Men imorgon ska jag och mamma till Rusta och leta en handbagage väska och lite små grejor.

Men nu ska jag börja kolla på en film med Martina :) Bye.

1 kommentar: