tisdag, augusti 10, 2010

New jerk city

Hello :)

Jag är nu hos Jossi, fortfarande, och vi har precis kollat på två filmer. New york I love you och Elizabethtown, båda var bra fast vi fattade inte riktigt handlingen i New york I love you för att det inte fanns någon handling. Men Igår hade Jossi sin avslutningsfest och det var jätte mysigt och jag fick träffa alla underbara människor igen. När jag var på landet så hade jag gjort en film till Jossi med massa bilder och musik och jag hade kollat på den 100 gånger innan jag visade den på festen och jag börja gråta jättemycket efter 3 sekunder när jag visade den på festen. Det var jättesorgligt och det var nog då jag riktigt fatta att vi verkligen inte kommer ses på ett år. Det är jättejobbigt, verkligen!! Lägger ut videon sen.

Men idag så vaknade vi (Martina, Natta, jag och Jossi), och Martina och Natta åkte hem och Jossi började att packa lite för att hon åker på fredag!! 3a dar!! :O Men hon kommer ha så grymt kul och jag hoppas att vi ska kunna planerna att vi kan träffas någon gång under året för det skulle vara det ultimata bästa ever!! Jag ska lägga ut lite bilder på Jossis och mina smycken vi har tillsammans. Jag fick ett armband av henne från Barcelona och jag köpte ett halsband till oss som jag gav till henne igår.
Men imorgon så kommer det bli avsked och jag vet redan nu att jag kommer gråta. Det är sjukt jobbigt det här och det är mer än jag nånsin anat. Men nu ska vi snart sova och det är vår sista natt tillsammans.. Haha det lät fel :P Men det är det i alla fall.

Men imorgon så åker jag till landet igen och folk tycker jag är där ofta och det är jag men jag gillar att vara där :) Men det betyder att det inte kommer bli något inlägg med bilder på ett tag. Men jag ska ändå uppdatera tänkte jag. Men idag är det 2 veckor och 3 dar tills jag åker :D YAY!!!

Jag vill tacka min älskade Asra för min söta vovve som jag ska ta med mig och jag har döpt den till Plutt-Mischa. Tack älskling!! :D


En jättesöt bild på Asra, Jossi, Jag och Martina när vi satt på gräset på Jossis avslutningsfest.


Här är Plutt-Mischa och Wrinkles (jossis hund!). Sötaste gosehundarna ever!


Här är armbanden Jossi köpte till oss i Spanien, Dom är jättefina!! Love them. :D


Halsbandet jag köpte!! Det är superfint!! :D


Vi målade naglarna nyss och mina fick bli jordgubbar :D


Vi gjorde ett vitglittrit nagelack och dt blev jättefint på Jossis naglar!!


JÄTTESÖTA pyjamasbyxor jag fick av Jossi :D!! Dom ska med till Usa!!

Puss och kram!!! :D Ps. Inlägget heter New jerk city för att jag ska New york och Jossi trodde jag ska New jerk xD Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar