måndag, augusti 02, 2010

Fynda i min egen garderob :D

Idag har jag shoppat klart för usa :) Det ända som saknas är en hårddisk och jag är inte säker på om jag ska ha det än men vi får se. Idag har jag köpt en adappter (hitta en jätte bra på Teknik magasinet), sen har jag köpt en handväska som jag ska ha som skolväska. Jag har oxå köpt en handbagage resväska, en liten svart jag ska ha på planet (jätte billig på rusta). Sen köpte jag lite nagelack till mig själv som jag ska ha med.

Martina åkte i alla fall hem idag, (Skönt xD) och nu håller jag på att rensa lite i mitt rum, hitta ett par jeans och ett jätte sött linne. Ska kolla på Scrubs snart för det är så Himla bra :D


Adappten.


Väskan.


Nagelacken.


Handbagageväskan.


Min fina nagelacks sammlig :).


Jag hitta en par Jättefina baggyjeans i min garderob.

Au revoir ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar