tisdag, augusti 10, 2010

Jossi my baby

Hej.

Idag vakna jag hos Jossi och jag skulle ta farväl av henne i 10 månader! Det kändes inte så mycket i början för jag tror inte jag fattade, men så fort jag kramade henne förstog jag att det var sista gången på länge och då började tårarna rinna. Både jag och Jossi grät och jag lovar att vi kramades i 5 min.. Jag ville aldrig släppa!! Sen när jag skulle gå till bussen kännde jag hur tårarna kom ännu mer och jag ville bara springa tillbaka och krama henne mer. Sen på bussen så började jag lugna ner mig men sen började jag tänka på henne igen. Jag lyssnade på musik som påminde mig om henne och jag kollade på stationerna på bussen som jag förut räknat ner när jag åker till henne. Men droppen gick när det kom in en kille med exakt en sådan solhatt som jossi har och jag började gråta igen. Jag trodde aldrig det skulle vara så jobbigt som det var men det är.. det är .. Obeskrivlig!!!!

Men nu sitter jag i alla fall på båten till landet och skriver detta och mår lite halvdåligt men jag snodde Internet från båten och det är nice!! Jag ser blickar helatiden som ser ledsna ut för att dom ser att jag är nere och det gör mig inte bättre men jag gillar att folk bryr sig. Jag ska sitta på båten i 1h och 45 min och kanske ska kolla en film eller så ska jag läsa, vi får se. Jag ska i alla fall gå och köpa en bulle så jag får lite gott i magen och så kan jag tröstäta lite!

Men jag vill bara säga att Jossi du kommer ha ett UNDERBART år i Usa och såklat kommer jag sakna dig men vi ska inte vara ledsna!! Jag älskar dig Jossi my baby!!! :D


Jossi och jag!! :D


En SJUUUKT söt bild på Jossi på skolavslutningen!!!

XOXO Lily (xD)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar