onsdag, augusti 25, 2010

Släktfika + Visum

Hejsan svejsan.

Idag var jag i skolan och hälsa på! Det var jätte kul för direkt när jag kom innanför dörren såg Karro mig och hon sprang som en galning och krama mig! Hon är så söt! Sen kom Natta, Asra och Becka oxå och sen hälsa jag på alla olika människor och det var så kul att se dom igen. Många blev förvånade och trodde jag var i Usa, även min gamla mentor trodde jag skulle vara kvar.. Fast han är förvirrad! Men det var jättekul att träffa alla och hälsa på några nya ettor som jag kommer börja med efter Usa. Dom flästa var blyga och det var en väldigt konstig för när han hälsa på mig så pussa han min hand och jag bara EWHHH!! Jag gick och tvätta handen och sen kom han igen och han skämmdes fett mycket.. Asså inte kul. Allt var bara väldigt awkward.

Men jag klarade mig och på vägen hem så köpte jag en jättefin bok som jag kommer ha som dagbok/scrapbook och fylla med bilder och text.
Sen åkte jag hem och så köpte jag jordgubbar och hallon så jag kunde göra tårta till släktfikat. När jag kom hem började jag städa och plocka fram saker och så gjorde jag hemgjorda köttbullar till familjen så fick något att äta innan släcken skulle komma. Sen först kom Ina(min gudmor), Sanna(Min kusin) och hennes 2 små söta flickor Vendela och Julia. Dom hjälpte mig fixa klart tårtorna så att dom blev fina med jordgubbar och hallon. Tårtan var jättegod! Jag fick lite saker oxå, Det var jätteguligt, Tack för allt! Jag fick av Sanna och familj lite Aloe vera saker som är jättebra som jag ska ha med till Usa, Och så fick jag en söt liten bok av Astrid Lindgren som var en Klokbok + lite pengar av min gudmor. Tack så jättemycket! Sen fick jag lite dollar och lite kronor av Madde, Clara, och farmor mm. Tack sååå mycket!


Min fina tårta! (släkten hann äta upp en och en halv innan jag hann fota :P)


Klokboken jag fick av min gudmor Ina :) Jättefin Tack!


Aloeveran jag fick av Sanna och Familj :) tack!


Dagboken!


Som jag oxå ska ha som Scrapbook och sätta in bilder :)

Idag hämtade mamma mitt pass så jag fick mitt visum :) Den blev inte så fin men den funkar. Jag har inte kommit någonstans med packningen och jag blir bara mer och mer stressad! Men jag ska börja på riktigt imorgon.


Mitt visum :D

Nyss pratade jag med min älskling Alex och vi prata om lite allt möjligt.. Kul kul :)
Och jag chattar nu oxå med en tjej som går i Post Falls High School och vi har bestämmt att vi ska träffas och hon är värkligen jättegullig! Och så har jag oxå pratat med en tjej som har varit utbytesstudent i sverige som bor 8 min från mig (hon räkna ut det) :) och vi har bestämmt att träffas på tisdag på hennes rast. Och jag fick veta att hon jobbar på.. (Emilie jag vet att du kommer gilla det här!!) ...STARBUCKS!! :D Ska åka till henne när hon jobbar någon gång :D ROLIGT!!


Jag och Alex på Skype :D


STARBUCKS :D!!! GOTT!!!

Godnatt :)

2 kommentarer:

  1. Alltså din bajshög! Riktigt orättvist! Du får dricka massa icecoffe's åt mig då.. ÄVEN IFALL DU KANSKE INTE GILLARE' SÅ SKA DU DRICKA DET ÅT MIG... Kommer sakna dig babe. Love yah! <3

    SvaraRadera
  2. Jag ska DRICKA MASSA SÅNNA ÅT DIG! :D Kommer sakna dig sååååå sjuktmycket älskling!!! Och UPPDATERA MYCKET!! :) PUSS PÅ RUMPAAN :D <3

    SvaraRadera