söndag, augusti 22, 2010

Grattis Pappa 50 år

Hallo :D

Igår firade vi Pappa som fyllde 50 år. Vi överaskade honom med att det kom lite extra folk än vad han trodde skulle vara där. Det började med familjen plus min brors flickvänn och hans kompis var där och vi hade middag på fredagen och sov till lördagen. Senare på dagen var han hos vår granne Roland och så skulle Roland åka och då blev pappa lite sur att han skulle åka på hans födelsedag. Men då va pappa på bryggan med Rolands son med familj och så kom Roland tillbaka med båten och då är Martina, Marielouise, Totte(pappas bror) och Hans fru på båten och pappa fatta NOLL. Då blev hans lugna kväll med familjen en kräftskiva + middag med 15 personer. :) det var jätte kul och Pappa var jätte glad!! Precis när vi skulle börja äta kräftorna dock så började det regna och det blev bastubad i 2-3 timmar i regnet, men det funka lika bra :).


Pappa va fin med sin hatt :D


Hela gänget vid bordet precis innan det började spöregna! Alla hade varsin hatt.


När regnat började blev det en snabb lösning med tak :P


Jag och martina va finklädda :) (bilden blev sne :/)


Jag har blandade känslor idag.. Jag vaknade på landet och kom på "Omg jag åker snart" :O. Det är ganska uppenbart att jag ska åka men jag förstår inte det riktigt. Idag var sista gången på landet och jag behövde säga hejdå till några redan idag, det är liksom 5 dar kvar! Shit 5 dar!!! Det är ingenting ju.. Asså jag är så förvirrad. Men jag var inte ledsen att åka från landet en sista gång, det gjorde mig glad att jag kommer få uppleva min dröm om bara 5 dagar! Det är helt sjukt! Men det är klart jag är ledsen men det är för att jag kommer sakna folk. Men allt kommer ju finnas kvar som det är idag när jag kommer tillbaka det är bara jag som tänker det värsta att något ska förändras medans jag är borta och då måste jag njuta av det jag har nu, Men så ska jag inte tänka! Jag ska tänka att jag ska leva mitt liv och ge mig iväg på säkert mitt livs största upplevelse och ha the time of my life :D.


Jag köpte pennor som man kan skriva på tyg med och så köpte jag ett linne så bad jag martina att rita något fint på så gjorde hon den här :) Den blev skit snygg! LOVE IT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar