fredag, augusti 06, 2010

Sommar med familjen.

Jag fick igång Internet men det är väldigt segt. Ska försöka få upp några bilder också men tror inte det funkar.

Men nu är jag på landet med mamma, pappa och Jocke och just nu sitter jag och kollar på ”The secret life of the american teenager”. Igår vaknade jag vid 11 och vi åkte med båten till Vaxholm för att hämta Jocke och så åt vi lunch och så hittade jag en present som jag ske ge henne för jag har aldrig gett henne en födelsedagspresent. Den är bara 2 månader sen men bättre sent än aldrig! (det är mitt motto för jag är alltid sen :P)

Sen när vi skulle hem så fick jag köra båten för att jag skulle öva. Det gick jättebra och det var sjukt kul också. På kvällen så såg jag filmen ”The Pianist” och jag gilla den inte alls, asså det är en jättebra film men den är så sorglig och det är så många hemska scener. Men det är en film alla borde se men den är väldigt jobbig. Den handlar om judeförföljelsen i Polen för dom som inte vet, och det handlar om en pianist som gör allt för att överleva, baserad på en sann historia. Jag rekommenderar den faktiskt.

Idag vaknade jag vid 11 och så gick jag direkt ner till bryggan för att sola och bada men det var väldigt kallt i vattnet men jag har badat i alla fall.
Imorgon ska jag hem och fixa rummet för att jag ska åka snart, sen på söndag är det Jossi’s hejdå party och det kommer bli kul men sorgligt! :(

Men nu ska jag hjälpa mamma dammsuga för att vi ska få gäster, och det gick inte att ladda upp bilder :/
Hej då

2 kommentarer:

  1. ja det är rätt svårt att veta vad man ska ta med sig, det är ju trotsallt ett helt år man ska vara borta.. haha :) absolut :)

    SvaraRadera
  2. säg mig vartvartvart haru köpt din sverigetjocktröja? :O
    letat efter sån nämligen..

    SvaraRadera