fredag, augusti 20, 2010

7 dar = 1 vecka :O

Omg!! Jag vaknade idag och kom på att det bara är EN VECKA KVAR!!!!!
Just nu sitter jag I martinas vardagsrum och kollar på tv medans hon sover. Igår klippte jag mig, och färgade bort min hemska solblekning. Men nu är det brunt, lite mörkare än jag tänkt mig men jag är jättenöjd :) Jag har oxå klippt det lite kortare, Gillar det jätte mycket!
Igår gjorde jag och martina massa partyhattar för att vi ska ha en fest för Pappa imorgon när han fyller 50! Och igår va vi oxå i täby där hittade jag en fin halsduk, en vit t-skirt och ett vitt linne som martina ska rita och skriva på :)


Min fina klippning, inte jättestor förändring :) Gillar den jättemycket men jag har lite morgonfrilla :P


Alla hattar vi gjort! Blev nog 14 st. :)



Den här hatten ska Pappa ha! ser ut som en rymdrobot eller nått :P på ena sidan står det 50 och på andra står det JAN.


Den här hatten ska jag ha!


Den här ska mamma ha!


Min nya halsduk :D skitsnygg!! :)

Men nu ska jag äta frukost så ha en bra dag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar