torsdag, augusti 12, 2010

The Last Song

Hejsan.
Igår kollade jag på The Last Song och den var så GRYMT bra!!! Det är min favorit film för tillfället. Jag grät genom andra halvan av filmen och det var inte alls jobbigt, Jag fick verkligen gråta ut och jag tyckte verkligen filmen var helt underbar. Men jag tror många inte gillar den för de inte gillar Miley Cyrus, men eftersom jag var ett fan av henne så tror jag det gör att jag gillar filmen mer. Men Liam Hemsworth ÄR SÅ SJUKT SNYGG!!! Nu har jag en ny crush på en kändis kille, nummer 1 är Taylor Lautner, Sen Kommer tajt inpå Liam Hemsworth. Så sjukt snygga killar asså :P.
Men jag gillar Miley som skådespelerska och jag gilla hela handlingen i filmen och jag har faktiskt inget dåligt att säga om den. Punkt slut :P


Så himla bra film!! Alla måste se den :D


Det är han till höger! Han är SÅ GRYMT SNYGG!! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar