fredag, augusti 27, 2010

10 timmar..

..Tills jag lyfter :)

Jag har precis packat klart och är ganska tagen! Idag är första dan jag känner av resfeben och jag har gråtit riktigt mycket! Det värsta var att säga hejdå till Mormor men det gick bra! Jag sa hejdå till martina i morse och det var hemskt!! Jag kommer sakna dig JÄTTEMYCKET GUMMAN!! Men nu måste jag sova och jag måste sluta stessa.. Det har varit hela dan med panik att det är för tungt och fel och massor.. men nu är det klart. Detta är sista inlägget från sverige! Nästa New york! :D


Resväskan!


Handbagaget!

Fick en ny kamera av Mamma och Pappa! Jättefin! Tack sååå mycket!!
Och naglarna är fixade och klara! Sverige och Usa flaggor!!

Hejdå Sverige och alla underbara människor i detta avlånga land! :)

4 kommentarer:

  1. Jag har räknat ner lika mycket som du har tror jag till att du kommer hit :) Om du ser det här, ha på mobilen så jag kan ringa dig i morrn kväll, eller så ringer du mig! :D älskar dig! <33

    SvaraRadera
  2. Kommer sakna dig din själviska jävel, ha bajs kul och uppdatera mkt. Älskar dig <3

    SvaraRadera
  3. SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET REDAN!!!!! KAN INTE FATTA ATT DU ÄR BORTA, ÄLSKAR DIG SÖTNOS OCH OM DU GLÖMMER MIG, DÅ DU... <3

    SvaraRadera
  4. FINASTE LILY!!! NU BÖRJAR ÄVENTYRET! TAKE CARE OCH HA DET SÅ EFFING BÄST NU <3<3<3

    SvaraRadera