tisdag, augusti 10, 2010

Kan inte sluta gråta!!

Jag fatta aldrig hur jobbigt det skulle vara men jag har varit nere hela dan och jag har varit på gränsen till att gråta hundra gånger. Jag är på landet med martina och familj och vi har haft det mysigt med middag och spel. Men så fort jag kom in på Jossis blogg så började jag gråta igen, Det är så sjuuukt jobbigt allt det här, men jag hoppas bara att det blir bättre. Jag saknar henne redan och det har bara gått 12 timmar och jag gråter fortfarande, Hon är min bästa vänn ju och jag ska inte träffa henne på 10 månader!!! :(
Men nu ska jag och martina kolla på en film tycker jag så jag blir glad igen och sen försöka sova lite.


En av de sista bilderna på mig och jossi!

Älskar er!!

3 kommentarer:

  1. Såg att det står att du är 16, är du 94a eller 93a? :) Jag är nämligen 94a och åker nu om 2 veckor till USA, verkar som alla är 93or eller 92or.. :p

    SvaraRadera
  2. Älskling, jag ringer dig i morrn, men bara om du vill! Älskar dig, puss!

    SvaraRadera
  3. Såklart jag vill :D Älskar dig oxå!!!! Puss och kram din Lily.

    SvaraRadera