tisdag, augusti 24, 2010

3 dar till avresa

Hejsan.

Städning och tvättandet är i full gång och allt blir bara svårare och svårare för det börjar bli tid att välja kläder jag ska ha med mig. Ska börja packa imorgon på riktigt, men först ska jag till skolan och hälsa på och kolla in de nya ettorna. Det kommer bli kul och så ska jag hälsa på min gamla klass oxå såklart.
Men idag gjorde jag 2 st tårtor fast dom är inte klara än, ska köpa jordgubbar och hallon imorgon så att den blir extra god.
Tårtorna är till imorgon när släkten kommer på fika så det senare kan säga hej då, det blir som ett avslutningsfika.

Igår natt pratade jag med Anna och Korrin i ca. 3 timmar. Jag började prata med Anna om lite olika saker och hon sa att vi kanske skulle ha en grillfest när jag kommer med alla deras vänner och familj och det skulle vara jättekul! Sen pratade jag med Korrin och vi pratade om vad vi ska göra första veckan jag är där och och vi ska shoppa, kanske campa, bada och ha filmkvällar mm.. :) Det kommer bli så sjukt kul och jag är där om bara en vecka!! AHHHHH :D


En bild från Danslägret i sommras, Det är Laura och jag på en brygga :) Den är fin tycker jag!

2 kommentarer:

  1. HOLY SHIT!!! 3 DAGAR! Am sooooo excited for you bay-bay!

    SvaraRadera
  2. I LOVE YOU TURK!!! YOU'RE MY ONLY ONE LITTLE TURK, AND IM GONNA CRY SOOOOO MUCH TOMORROW!!! :'( /YOUR ONE AND ONLY J.D. "IT'S GIRL LOVE"!!!! <3

    SvaraRadera