onsdag, augusti 11, 2010

Dag på landet.

Hej hej.

Idag vakna jag och Martina vid 1 :O Det är nästan för länge faktiskt, men jag somna och vakna och Martina sa att klockan var 13. Haha vi borde ha gått och lagt oss lite tidigare kanske.
Men idag åkte dom hem och jag körde båten!!! *stolt* Pappa håller på att träna upp mig så jag kan börja köra om han vill dricka :P eller om jag vill åka ut själv. Det är verkligen jätte kul att köra men det är inte så svårt heller om man jämför med att köra bil.

Annars har jag inte gjort så mycket utan bara slappat och jag var lite hos min granne och var social en kort stund.
Jag har börjat tänka på att jag verkligen kommer sakna villa grejor väldigt mycket. Som min grannes hundar och min hund Ofc!!! Men små saker liksom, som pappas mat, mammas kramar, Mischas viftande svans och hela landet över huvudtaget. Det är jobbigt men exciting at the same time!! Jag har också börjat reta personer som början skolan nästa vecka, HAHA :P Och jag börjar den 7e september. Det är väldigt roligt måste jag säga!

Nu ska jag kanske kolla på Last song för jag har inte sett den än och jag vill verkligen se det. Har hört både bra och dåligt om den, men vi får se när jag skaffat min egen åsikt vad den är.

Min grannes söta hund Champis!


Min grannes andra söta hund Delli!


Min underbart söta hund!!!!!


På landet. Underbart!


Mina stövlar jag köpte på gotland, Har inte visat bild. Love them!!!


Jag älskar denna bild!


Puss och hej

1 kommentar:

  1. Jaha okej, ja jag tror också att det är vanligare.. verkar så :) Ja tack detsamma :D Jag åker med explorius, du då? :) Absolut, jag lägger till dig nu!

    SvaraRadera