torsdag, augusti 26, 2010

Avslutningsfest.

Hejsan :)

Idag hade jag min avslutningsfest och det kom massa söta personer. Karro, Asra, Alex, Martina, Sofia, Natta, Becka, Buuujang, Aaron, Jonte, Nicole, Anna, Kicki, Millan, Engla, Emilie. Senare kom Amanda, Linnea och Anna förbi en snabbis och sist kom Anna och Malin på ett kort besök :) (Förlåt, förlåt, förlåt om jag glömt någon!) . Det var jättetrevligt och jag hoppas alla hade kul fast det jobbiga kom sen, Eftersom det var en avskedsfest så måste man ju ta avsked, så När folk skulle gå blev jag ledsen. Jag krama personer så länge så dom missa bussen :P Men det var så SJUKT jobbigt att säga hejdå! Vissa personer grät som jag aldrig sett gråta förut och det gör det bara ännu jobbigare och jag känner verkligen kärleker från er! ÄLSKAR ER ALLA!!! Men det som va roligt är att bussföraren måste ju undrat varför alla kommer gråtande på bussen :P.. Men Jag älskar alla er och alla andra som inte kunde komma eller så.. Tack för allt, Ni är bäst!
Jag tror jag blivit tajtare med alla för att jag ska åka.. Låter konstigt men man uppskattar verkligen allt mycket mer och man märker hur älskad man är JAG ÄLSKAR ER ALLA LIKA MYCKET TILLBAKA!!
Och jag fick lite precenter som jag inte förberätt mig på men det var jättegulligt. Tack för allt!


Jag och Millan! Älskar dig!!!!


Jag och Millan visa våra kunskaper med spagat :) Lite stela efter sommarn.. -.-


Buujang (alex)och Aaron! xD


Söta Millan och Asra snodde min kamera :)


Haha Millan och Aaron vet jag inte riktigt vad de gör.. Men bästa är ju Jonte i bakgrunden xD


Söta Anna skrev på min tröja! :)


Gullungar Sofia och Asra! ÄLSKAR ER!!


Vi hade trevligt i vardagsrummet!


Haha Emilie och Millan! Vet inte riktigt vad Millan gör :S


Söta Engla och Martina! ÄLSKAR ER OXÅ!!


SVINSÖTA SOFIA :D


Mischa var oxå med på festen! :)


Vi körde Twister = Krongligt!!! (men kul)


Karro tog en bild på mig, inte så jättefin dock :/ :P


Anna och Malin gick sist, Vi flumma lite innan dom gick :)


Hälig bild! Alla typ asgarvar xD

Kommer senare en video på mig, Anna och Malin när vi flummar :) skit rolig!!


Precenter:


Jag fick lite dollar av Emilie så jag ska köpa något fint i Usa :D Tack gumman.


Av Millan fick jag ett nagelkitt :) så jag kan göra mina naglar extra fina :D Tack så jättemycket Millan!



Av Natta fick jag dessa 2 fantastiska bilderna hin har gjort!! Hon är så GRYMT duktig!! Tack älskling!! :D


Det här halsbandet fick jag av jonte! Det är så sjukt fint!!! Tack så Jättemycket
Jonte :D


Det här halsbandet fick jag av Aaron!! Så sjukt fint det med!!! Tack Aaron!!


Den här heter Aalpe :) Den fick jag av familjen Eling och det heter Aalpe för att A=Anna a=Amanda l=Linnea p=Peter e=Edling :D smart va? :P

Av Anna, Nicole, Becka och Alex fick jag ett jättefint kort där det stod massa fina saker! Tack så mycket!! Och av Engla fick jag en "hemgjord" kladdkaka. Blir frukost imorgon :) Tack Englisch :D Fick en gosehund av Alex men bilden ville inte funka -.- Taack alex min älskling!! ÄLSKAR DIG!! :)

Jag lät alla skriva på min tröja lite hälsnngar och så! Den blev så här:


Framsida.


Baksida.

Allt ni skrev va Jättegulliga saker!! Tack!! Men aaron skrev en sak ingen typ fatta men jag fatta direkt för jag är så awsome :D


Det här skrev aaron! Om ni inte fattar så är ni inte Awsome som jag och Aaron xD :)

Nu ska jag sova,, Martina sover redan, Sista natten med henne på 10 månader.. :/
Puss och Kram.

1 kommentar:

  1. ha det så bra nu min älskade dotter, Ta hand o m dig och glöm inte läsa mina MAIL
    många kramar och pussar mamma

    SvaraRadera