onsdag, augusti 18, 2010

8 dar..

Hello.

Just nu är jag med martina i hennes rum och vi är båda väldigt trötta för båda var uppe tidigt idag. Imorgon ska vi nog till Täby och kolla runt i affärer och kanske fika eller nått. Men idag gick jag och mamma upp vid 6 och åkte till ambasaden och sen efter så hann vi göra så sjukt mycket och båda trodde klockan var runt 16 men då var den 11 och vi kom på att vi kanske alltid börde gå upp tidigt.. Men nackdelen är att jag är sjukt trött nu -.- Men nu ska vi kanske kolla på en film och sen sova!

Vi pysslade lite och gjorde fina kräftskivehattar. Mina 2 vart bäst och martinas var super ful xD


Min första discohatt!! snyggaste ever! :) (dålig bild! Men den glittrar i ljuset!)


Min andra kräfthatt.. kräftorna är snyggast och hatten är sjukt söt!


Martinas fula hatt! asså inte fin :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar