tisdag, maj 11, 2010

Halloj :D
Har inte hunnit skriva på ett tag, har haft en ganska stressig helg.

Fredag:
Hade idrott 8.30 på morgonen med våran engelskagrupp och vi hade jätte kul, spelade fotboll och jag gjorde 3 mål! det var jag och alex i varsitt lag och massa andra killar, fast jag och alex va dom ända bra. Efter skolan hade jag genrep i vällingby för uppvisningarna i helgen. Det gick bra tror jag bara att min vader gjorde j*vligt ont.. Jag har nog överansträngt mina vader så det gör ont hela tiden.
På kvällen bakade jag och mamma kärleksmums, dom blev jätte fina. Vi skulle sälja dom på Fikat under uppvisningarna. Jag tror jag aldrig ätit så mycket glasyr medans jag baka, var mätt efter.

Lördag:
Uppvisning i Vällingby hela dagen. Jossi och emilie var och kolla på mig och så dansade mamma oxå! Hon var så SJUKT duktig. hon och jenniphers mamma pia var så himla bra! dom hade så mycket utsrålning haha.
På kvällen sov jennipher hos mig och vi hade jätte kul, vi övade par och försökte lära oss SM dansen. Sen somna vi väldigt för sent, för dan efter var vi sjukt trötta :P

Söndag:
Uppvisningar hela dan, jätte trött men sjukt kul!! det var min sista uppvisning så det var lite sorgligt.. och det var oxå sista gången jag dansa med gruppen, för jag satsar inte lika mycket längre och då är det orättvist mot dom men det var lite tråkigt men jag känner att jag gjorde rätt. Nu kan jag och jennipher verkligen satsta mycket på paren och vi ska vinna SM!!!

Måndag:
Skola igen.. var trött hela dan men klarade mig.
På kvällen hade jag extraträning med jennipher i 2 timmar och sen 1,5 timme med formationen. var trött och hade ont i vaderna efter men det var värt det :D!!!!

Tisdag: (idag)
Började med att försova mig och bli sen till en lektion som vi inte ens hade, sen matte som jag höll på att somna på och sen efter lunch så hade jag Franska nationella, det gick inte så bra tror jag, eller jag vet inte,,
Senare idag var jag hos mormor och hjälpte till, Jag ska börja sticka en filt till rödakorset som dom skickar till barn över hela välden som behöver det :D
Men nu ska jag sova mycket inatt för jag måste vara pigg imorgon under matte A nationella.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar