onsdag, maj 05, 2010

Grattis till mig själv :P

Halloj :D
Idag är det min halvfödelsedag! om ett halvår fyller jag 17 år!! Det är jätte roligt men ändå tråkigt.. för jag vill inte bli äldre men ändå så vill jag vara vuxden, haha konstigt.

Idag har det varit en vanlig dag bara att jag försov mig till kl 11.00, men jag var faktist sjuk igår så jag behövde sova! Och när jag väl kom till skolan hade vi matte och sen så hade vi svenska,och då skulle vi egentligen jobba med vårat tal men jag satt och pratade med mitt älskade bajsbarn Alex istället :D och så spräckte jag mina jeans oxå haha. dom var redan lite sönder men nu är det ännu mer :P.

Sen nu har jag tränat mellan 18.30 och 21.30.. jobbigt, men på lördag är det uppvisning och då kommer vi äga!!

Nu orkar jag inte skriva mer men tänkte visa lite bilder..


Min fina prishylla! fast nu är det 2 till oxå!


Mitt rum, välstädat och fint (som det aldrig är xD)


Mischa på vår nya fina brygga på landet som pappa byggt :D *stolt*


Mischa igen..


och mischa igen..


Våra fina påskägg!!¨


Beckas fina ställning xD <3

Kram kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar