tisdag, maj 25, 2010

Taggad inför USA!!

Hej alla fina männinskor.

Jag har precis gjort klart min historia läxa och ska börja med talet snart, men tänkte blogga lite först. Jag börjar komma in i det nu, det här med att blogga. Hopppas ni tycker det är bra!

Idag pratade jag me Alfiye och vi snacka om Usa och om bloggen och massa och jag vart så taggad så jag ville bara åka NU NU NU!! Fast så klart kommer det vara jobbigt också, jag kommer ju sakna alla i sverige men det är faktist bara ett år! jag kommer ju tillbaka!
Men det jobbiga är att jag inte vet var jag ska än.. AHHAH jag vill veta!!! det jag vet var att jag har en familj och en skola för att jag behövde göra ett test i förväg och då vet jag att jag har det, men jag har inte fått veta något mer, det kan ju vara så att dom tacka nej eller att det inte blev godkänt så att dom fick börja om med sökandet, men det får vi inte hoppas på! Men jag är så himla nyfiken hela tiden så jag kollar mailen HELA TIDEN. VILL VET :D


Var som hälst i hela usa kan det bli! (inte hawaii dock)

I måndags fyllde Natta år! GRATTIS GUMMAN! hon fyllde 17 men jag kunde inte gratta henne för jag var hemma och var sjuk..
På söndag fyller Alex år och då kanske det blir så att vi ska fixa en maskerad och det kommer bli så J*VLA roligt!! jag har bästa ideen till utklädnad men jag kommer inte berätta för natta får inte veta! Älskar maskerader!!!!

I fredags lärde jag mig något intressant, för er som andvänder brun utan sol så ska man INTE ha tvål när man duschar innan man smörjer brun utan sol för dom har typ olika ph-värden så att då blir man orange.. bra att veta! just nu är jag orangare änn en apelsin, -.- haha!


den här har jag! den är faktist jätte bra, för den blir brun och jämn. den är från kicks och kostar 85 kr, det är ett bra pris! den är för både kropp och ansikte, men den blir alltid brunast på benen.


Den här hade jag förut, den är inte bra tycker jag, den blir brun, men den är svår att få den jämn. jag tyckte det var svårt i alla fall. så jag håller mig till kräm!

Puss på rumpan (som Asra alltid säger)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar