tisdag, maj 04, 2010

Grattis Jossi

Idag är det Jossis Halvafödelsedag!! GRATTIS GUMMAN <3 och imorgon är det min! asså om ett halvår kommer vi fira 17 år :D

Sitter och kollar på desperate housewives just nu, det är bäst!!
Idag har jag haft ca 5 timmar prov.. först Engelska nationella på förmiddagen och sen Franska nationella på eftermiddagen, och det var det äkligaste lunchen idag i skolan oxå, men jag klarade mig igenom båda proven fast jag tror Franskan inte gick så bra.. känndes inte så bra och känner att jag inte kommer få så bra på det, men engelskan känndes lätt! hoppas jag får bra på den ;)

Efter skolan var jag hos mormor i typ 2 timmar, vi pratade och jag hjälpte henne med lite massa saker i hennes garderob och så beställde vi lite saker från yves rocher, jag fick en parfym som jag redan har fast jag den håller på att ta slut.. den luktar jätte gott :D

Nyligen så förlorade jag min lilla hamster tommy :( Det var väldigt jobbigt i början för jag är inte så van vid döden men Alex och ngra andra hjälpte mig genom det. Men han blev jätte gammal faktist. May he rest in pease, Tommy <3


love u <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar