onsdag, maj 26, 2010

SOMMAR!!

HEJ
Vet ni vad jag märkt, Det är typ SOMMAR!!! det är såå sjukt! jag har varit sjuk idag men jag var ändå ute, men det var så himla häligt. jag kunnde vara i shorts och linne och jag frös inte ens i skuggan, det är så himla underbart!

Jag har som sagt varit sjuk idag, riktigt förskyld faktist.. men jag lyckades städa rummet och rensa kläder. jag fyllde ena garderoben med kläder och la resten av kläderna, dom jag ska andvända, på sängen och det blev HELT fullt! det är sjukt!

kolla:




Annars har jag hjälp mamma lite på tomten och fixat och så..

Men jag visade aldrig bilder från tommys grav men här är dom:


Här är kirstan jag gjorde till honom! det står lite fina grejor på den..


Tommys grav med fina vitsippor framför!


Tommys grav är brevid Torres grav (mitt marsvin)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar