onsdag, februari 16, 2011

Bild bomb :D


Jag vet att sverige har typ snöstorm.. HÄR ÄR DET VÅR!!!


Engelska klassen :)


Jag och Katie :D


smygfota skolbussen :P


Kolla på kendyls skål och sen kolla min XD Jag SUGER PÅ POTTARY!!! HAHA


Fina solnedgångar i idaho :)


Annika!!! :D


facetime med korrin :D!!!!


favorit frukost! french toast!


jag och korrin på frukost med familjen:)


annika, lucie, katie och jag :D


JAg och Cassie baka en kladdkaka! super gott!


Jag och cassie


jag och lauren


sierra, korrin och jag,


värdsyster sammy!


sean!!


jag och min lilla värdbror Sean.


ny rosa tjocktröja :)


katie pregnant :)


jag och kendyl.


jag och kate :)


Jag innan cheerträning


Med aaron på skype :)


Jag haha jag gillar min nya ipod!!! :D


Jag och lucie :)

1 kommentar:

  1. Vad kul med lite nytt på bloggen !!! Du är söt som gravid men vänta lite med att bli det på riktigt !!! Kram !

    SvaraRadera