onsdag, februari 16, 2011

Gravid för en dag

Jag har en klass som heter Child development, och det handlar om barn och graviditeter. En dag så får vi ha på oss en gravidetets mage som väger lika mycket som ett barn och så är den metall bollar som gräver i rebenen och en sandpåse som ligger på kissblåsan. Man får ha den på sig en hel dag i skolan och under kvällen och ge tillbaka den på morgonen..
Jag hade en vikarie dagen jag skulle ha den och tjejen som hade den innan va större änn mig så magen va förstor för mig men jag satte på mig den ändå och gick runt i skolan med den. Efter skolan åkte jag till Walmart(mataffär) och gick runt och jag fick många blickar för att jag va så gravid och väldigt ung. Men jag tror att det hade varit värre i sverige änn här i usa för det är mindre vanligt i usa.



Jag och Sierra hade magen samma dag :D


Visst är jag söt gravid :P Men ska nog vänta ett par år innan jag blir det på riktigt ;)


I skolan, vid mitt skåp :)


Kolla bebiskläder på Walmart


Jag och Katie :)

2 kommentarer:

  1. Hej :)
    Jag undrar en sak, är highschool som i tv-serien Glee? Såg att du gillade det. Och vem är dina favoritkaraktärer i serien? Mina är Sam & Quinn :)

    SvaraRadera
  2. Men charlotta för fan! Skriv ett inlägg innan jag blir galen!! (A)

    SvaraRadera