onsdag, mars 30, 2011

Spring break

Hejsan allihopa! Asså jag har varit väldigt dålig på att uppdatera och jag kan inte säga att jag väldigt super upptagen men det .. jag vet inte. Förlåt att jag är så dålig på att blogga men det jag kan lova nu är att försöka att uppdatera så mycket jag kan.

Jag har varit här i 7 månader idag typ och det känns som det va igår som jag lämmna men det känns ändå som det va sjuuktlänge sen jag va i sverige. Jag känner mig inte som en utbytesstudenr längre.. Jag känner som att jag bott här föralltid och det jag glömmer små saker om sverige varje dag! Jag glömmer bort min svenska och min gramatik är verkligen jättedålig, och jag har tillexempel glömt bort alla buss och tunnelane linier. jag prata om det här om dan :P

På senaste tiden har det hänt massor men ändå för mycket att berätta om.. jag har tillexempel varit hos en amerikans doctor och han va den största nörden jag någonsin träffat!! han va hemsk!

Just nu har vi spring break och vi har hängt med lite olika folk och jag har träffat nytt folk:) I dag va vi i montana och jag åt en ELGHAMBUGARE ) det va den bästa hamburgaren jag någonsin ha provat!! Elg kött är verkligen jätte gått :) Vi åkte till en liten stad som heter Missoula. Vi åkte dit så att jag kan säga att jag varit i montana :)


Montana och Idaho har en underbar miljö!!

Min pojkvänn ;)

Randys pojkvänn :P

Jag, Megan, Anna och Korrin utanför resturangen :)

Jag i en mysig Idaho hatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar