torsdag, mars 31, 2011

Biljett hem ..

Hejsan :)Jag kommer ihåg som att det va igår när jag fick min biljett till new york och nu känns det så konstigt att jag snart ska åka hem.. Jag har varit här så länge och jag vill inte åka Men jag vill komma hem occh träffa alla igen! Det kommer bli så konstigt. Det är som att jag lever 2 liv och jag vill leva båda samtidigt med det går inte :(

Förra veckan så fick jag min biljett hem och det kommer vara en LÅNG flygresa hem :(

Spokane--> Sanfrancisco--> New York--> Stockholm

Jag flyger från Spokane--> sanfrancisco den 16 juni kl 17 på kvällen.. Jag landar 20 på samma kväll..
Sen flyger jag från Sanfrancisco kl 22 den 16e och flyger över HELA USA till New york och jag landar halv 7 nästa morgon ...
Sen kommer jag vara i new york från kl 7 på morgonen till 17 på kvällen den 17e juni och då har jossi tänkt att hon ska komma och hälsa på mig :))))
Sen kommer jag flyga 17 på kvällen från New york och lämmna usa för att flyga hela natten över atlanten till stockholm. Jag landar på alanda 7 på morgonen den 18e.. JAG KOMMER VARA DÖD!!


jag vet att vissa bara kollar på bilderna och inte läser vad jag skriver så här är en bild ni kan kolla på :P hihi

1 kommentar:

  1. Äntligen lite uppdatering av din blogg ! Ska bli kul att du kommer hem men du kommer nog att vara LITE trött efter resan. Dansläger i fara...? Hoppas allt är bra med dej och ha det bäst sista månaderna i Idaho. Kram !

    SvaraRadera