onsdag, december 01, 2010

Börjar bli bättre på att uppdatera ;)

Haha Korrin är såå söt! När Jag satt och gjorde massa inlägg och då ville hon oxå göra ett och det tog henne nästan en timme att bara skriva den dikten men den va söt!! hihi :D

Idag va det skola och jag va väldigt trött när jag kom så jag sov HELA 2nd period xD det är ganska coolt hur skön ett bord med min bok på kan vara ;)
Jag hade ett matte prov idag och det gick inte så bra :( Men jag tror jag klara det!
Jag skulle ha en Match idag som jag skulle Cheer på men det blev indställd för att det var för mycket snö! Så det kan betyda att vi har en Snow day imorgon, och det betyder att vi är lediga från skolan :D :D :D!!!!!!

Jag uppdaterar mer imorgon :)


En bild från helgen.. Jag och Lucie va uttråkade :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar